Konten dihapus Konten ditambahkan
SU34Marlina (obrolan | kontribusi)
SU34Marlina (obrolan | kontribusi)
Baris ka-8:
Ieu kasur maké [[pegas]] (pér) jeung lapisan busa. Mingkin loba pérna mingkin alus ogé kualitas kasurna. Ilaharna ''Spring bed'' anu aya dipasaran unggal kasur ''spring bed'' na ngawengku 140 pegas per méter persegi. Bahan anu matak hipu téh nya éta ayana busa, ''lateks'', atawa campuran kaduana, nepi ka aya spring bed anu maké ''Memory Foam''. Pegas bakal nahan awak nalika urang diuk atawa saré dina éta kasur.
* '''Kassur karet''' (latex)
* Kasur Latex (Latex Bed)
Jaman kiwari kasur lain ngan saukur tempat paranti saré, tapi kasur jadi hiji nangtukeun kualitas jalma dina saré anu nyatana jadi pangrojong pikeun produktivitas gawéna. Salah sahiji kasur latex anu keur loba paminatna.Salain ngeunaheun kasur ieu dipercaya bisa nyingkahan [[baktéri]], [[tumila]] jeung polusi.
* '''Kasur Latex (Latex Bed)Cai'''
Kasur cai nya éta kasur anu dijieuna tina [[plastik vinil]]. Di jero kasur dibagi jadi kompartemen-kompartemen sangkan cai henteu ngancul nalika ayana tekenan anu gedé. Kasur cai umumna leuwih beurat dibandingkeun jeung [[kasur pegas]], [[kasur lateks]], atawa [[kasur karét busa]]. Kasur ieu miboga kaonjoyan nya éta mérv rasa tiis ku sabab aya kandungan cai di jero kasurna. Salain ti éta cai anu dijerona bisa dirubah jadi cai haneut maké tanaga [[listrik]] sangkan teu ngarasa katirisan. Bahan [[kimia]] ditambahkeun kana jero kasur sangkan nyingkahan [[alga]] jeung bakteri.
 
Dewasa ini, kasur tidak hanya berfungsi sebagai perangkat tidur saja. Kini kasur dipercaya turut menentukan kualitas tidur seseorang, yang kenyataanya turut mendukung produktivitas kerjanya. Di pasaran, jenis kasur lateks sedang naik daun. Kasur jenis ini dipercaya mampu menopang tubuh dengan sempurna dan bermanfaat pula sebagai antibakteri, antikutu dan antipolusi. Sayangnya, tidak semua orang dapat membedakan lateks yang asli dengan yang aspal.
 
* Kasur Cai
Kasur air atau tempat tidur air adalah kasur berisi air. Kulit kasur terbuat dari plastik vinil. Di dalam kasur dibagi menjadi kompartemen-kompartemen agar air tidak bergejolak keras ketika mendapat tekanan keras dari atas. Kasur air umumnya lebih berat dari kasur pegas, kasur lateks, atau kasur karet busa.
 
Air di dalam kasur membuat orang yang tidur di atasnya merasa sejuk. Bila diperlukan, air di dalamnya bisa dihangatkan dengan penghangat bertenaga listrik agar orang yang tidur tidak kedinginan. Bahan kimia ditambahkan ke dalam air agar air di dalam kasur tidak ditumbuhi alga dan bakteri.
 
Pemanas untuk kasur air memerlukan tenaga listrik yang cukup banyak. kasur air memerlukan antara 500 hingga 2000 kWh per tahun bergantung kepada iklim, ukuran kasur, dan faktor lain. Dibandingkan lemari es, kasur air memerlukan lebih banyak energi. Pemakaian listrik bisa dikurangi sejumlah 60% pada kasur air berlapiskan karet busa.
 
==Sajarah Kasur==