Wikipedia:Puseur panitén nétral: Béda antarrépisi

Konten dihapus Konten ditambahkan
Baris ka-33:
--[[Jimbo Wales]], nu ngadegkeun Wikipedia
 
==Hiji Sebuah contoh Conto==
MengenaiNgeunaan artikel [[Saddam Hussein]] (contohconto iniartikel ieu diambildicokot daritina [[:en:Saddam Hussein|versi Inggris]]), [[:en:User:Karada|KaradaKaradaKarada]] menawarkannawarkeun nasehat sebagai berikutkieu:
 
:Anjeun komo teu ''perlu'' nyebutkeun yen manehna jahat. Eta sababna artikel ngeunaan [[Hitler]] teu dimimitian ku ''Hitler nyaéta jalma jahat'' – Eta teu perlu, sabab ku kalakuanna waé bakal ngahukumna sarebu kali leuwih gedé. Urang ngan perlu nuliskeun fakta-fakta ngeunaan [[Holocaust]] tanpa ngalibetkeun perasaan urang di jerona, jeung sora panggentra ti para korban bakal écés kadéngé nu matak ngajadikeun lampah urang ngutuk Hitler téh teu perlu dilakukeun. Pikeun kajahatan Saddam ogé tangtu sarua, jeung [[Wikipedia:Béré sumber|béré sumberna]].
Mengenai artikel [[Saddam Hussein]] (contoh ini diambil dari [[:en:Saddam Hussein|versi Inggris]]), [[:en:User:Karada|Karada]] menawarkan nasehat sebagai berikut:
:Anda bahkan tak ''perlu'' mengatakan bahwa dia itu jahat. Itulah sebabnya artikel tentang [[Hitler]] tidak dimulai dengan "Hitler adalah orang yang jahat" — itu tak perlu, sebab perbuatannya saja akan menghukumnya seribu kali lebih besar. Kita hanya perlu menuliskan fakta-fakta tentang [[Holocaust]] tanpa melibatkan perasaan kita ke dalamnya, dan suara panggilan-panggilan dari para korban akan terdengar jelas sehingga membuat tindakan kita yang mengutuk Hitler menjadi tidak diperlukan. Tolong lakukan hal yang sama dengan kejahatan-kejahatan Saddam: dan [[Wikipedia:Berikan sumber|berikan sumbernya]].
 
== Artikel-artikel yang mungkin Amerika-sentris dalam Wikipedia Inggris atau yang sensitif ==