Wikipedia:Étikét: Béda antarrépisi

Konten dihapus Konten ditambahkan
mTidak ada ringkasan suntingan
Baris ka-10:
* Perhatikeun kasopanan. Jalma séjén moal bisa nyaho atawa nyawang kana kaayaan haté Anjeun. Gaya basa anu nyindir teu waé bisa katarima aknana. Sabalikna, loba teuing jor-joran ogé bisa ngadatangkeun hawa kasar. Singkahadé ku pilihan kecap Anjeun. Naon anu ku Anjeun ditepikeun sakapeung mah teu bisa katarima ku jalma séjén, jeung naon anu katarima ku Anjeun, bisa jadi teu sarua jeung maksud anu nulis.
* Asup log terus tandatangan wéh tulisan Anjeun dina kaca sawala (ulah dina kaca artikel!)
* Usahakeun sok jieunkeun hiji kasupaketankamupakatan.
* Pagundrengan wé ngeunaan atawa dumasar kanyataan, ulah pribadi.
* Ulah ngantep pananya. Mun jalma séjén teu nyatujuan éditan Anda, béré alesan nu hadé kunaon Anjeun nganggep éditan éta téh perlu.
* Sing tumarima kana sakabéh tanggapan jikalamun AndaAnjeun tidakteu memilikiboga jawaban untukpikeun ituéta hal, atauatawa berterusteranglahterus jikaterang Andawaé pendapatlamun AndaAnjeun dilandasipamadegan olehAnjeun didasaran ku intuisi atauatawa selerakahayang pribadi. JanganUlang berdebatpaguntreng untukpikeun sesuatuhal yanganu takteu bisa Anda pertahankanAnjeun.
<!--jika Anda tidak memiliki jawaban untuk itu, atau berterusteranglah jika Anda pendapat Anda dilandasi oleh intuisi atau selera. Jangan berdebat untuk sesuatu yang tak bisa Anda pertahankan.-->
* Jangan enggan untuk mengucapkan maaf. Dalam suatu diskusi yang panas, kita sering mengucapkan sesuatu yang belakangan kita sesali. Akuilah hal itu.
* Maafkan dan lupakanlah suatu masalah.
Baris 24 ⟶ 25:
* Hindari [[Wikipedia:Mengembalikan ke revisi sebelumnya|pembalikan]] dan penghapusan jika memungkinkan, kecuali dalam kasus [[Wikipedia:vandalisme|vandalisme]]. Jelaskan alasan pembalikan yang Anda lakukan pada [[Wikipedia:Ringkasan|ringkasan penyuntingan]].
* Ingatkan diri Anda bahwa Anda berurusan dengan manusia lain. Akan ada orang lain di dunia ini yang senang atau menyayangi orang tersebut. Perlakukanlah orang lain dengan hormat.
<!--
 
<!--
# Be civil
# Although it's understandably difficult in a heated argument, if the other party is not as civil as you'd like them to be, make sure to be more civil than him or her, not less.