Wikipedia:VisualÉditor: Béda antarrépisi

Konten dihapus Konten ditambahkan
Tidak ada ringkasan suntingan
Tidak ada ringkasan suntingan
Baris ka-1:
== Ngeunaan Visual Editor Wikipedia ==
Visual Editor nya éta hiji cara "visual" dina ngédit Wikipedia, hiji sistem anyar dimana para pamaké Wikipédia bisa méré kontribusi tanpa kudu maké markah wiki. Visual Éditor geus aya minangka salasahiji pilihan diluncurkeunna "alpha" dina Wikipedia bahasa Inggris ti mimiti bulan Désémber 2012 [https://blog.wikimedia.org/2013/04/25/visualeditor-alpha-in-15-languages/ dina 16 basa lain] ti mimiti bulan April 2013, jeung [https://blog.wikimedia.org/2013/06/06/preparing-for-visualeditor-on-all-wikipedias/ ampir dina sakabéh basa] ti awal Juni.
Lamun Anjeun kairut pikeun ngagunakeun VisualÉditor ti wiki, aya [[mw:Special:MyLanguage/Help:VisualEditor/User guide|pituduh pikeun makéna]] sarta [[mw:Special:MyLanguage/VisualEditor/Portal/Keyboard shortcuts|daptar pintasan papan tombol nu umum]]. Lamun Anjeun kairut pikeun ngamekarkeun VisualÉditor, aya [[#Bagaimana cara membantu|sababaraha pancén nu bisa dipigawé]]. [[mw:VisualEditor/status|status terkini secara rutin]]
<!--
== Ngeunaan Visual Editor Wikipedia ==
Visual Editor nya éta hiji cara "visual" dina ngédit Wikipedia, hiji sistem anyar dimana para pamaké Wikipédia bisa méré kontribusi tanpa kudu maké markah wiki. Visual Éditor geus aya d
 
adalah sebuah cara "visual" dalam menyunting Wikipedia, sebuah sistem baru di mana orang-orang dapat berkontribusi tanpa harus mempelajari markah wiki. VisualEditor telah tersedia sebagai sebuah pilihan peluncuran "alpha" pada Wikipedia bahasa Inggris sejak Desember 2012, [https://blog.wikimedia.org/2013/04/25/visualeditor-alpha-in-15-languages/ pada 16 bahasa lainnya] sejak April 2013, dan [https://blog.wikimedia.org/2013/06/06/preparing-for-visualeditor-on-all-wikipedias/ hampir pada seluruh bahasa lainnya] sejak awal Juni. Seperti [[#Tabel waktu|yang dijelaskan di bawah]], kami berharap dapat membuat VisualEditor ini tersedia di hampir seluruh Wikipedia pada akhir Juli, dimulai dari Wikipedia bahasa Inggris pada 1 Juli.
 
Jika Anda tertarik untuk menggunakan VisualEditor dari wiki, kami memiliki [[mw:Special:MyLanguage/Help:VisualEditor/User guide|panduan untuk menggunakannya]], dan juga [[mw:Special:MyLanguage/VisualEditor/Portal/Keyboard shortcuts|daftar pintasan papan tombol yang umum]]. Jika Anda tertarik untuk membantu kami dalam mengembangkan VisualEditor, kami memiliki [[#Bagaimana cara membantu|banyak tugas yang dapat Anda kerjakan]]. Kami akan mengeluarkan [[mw:VisualEditor/status|status terkini secara rutin]], yang bisa kami kirimkan langsung ke halaman pengguna Anda dengan cara [[:m:VisualEditor/Newsletter|mendaftarkan diri Anda pada surat kabar kami]].