Wikipedia:VisualÉditor: Béda antarrépisi

Konten dihapus Konten ditambahkan
Tidak ada ringkasan suntingan
Baris ka-3:
Wilujeng sumping di portal [[mw:VisualEditor|VisualEditor]], hiji cara anu panganyarna dina ngédit Wikipédia anu keur dimekarkeun ku [[MediaWiki]] jeung [[Wikimedia Foundation]]. Harita mah lamun urang hayang ngédit di Wikipédia urang kudu paham heula kana [[markah wiki]], hiji basa markah nu kawilang bangga. Dina taun 2001, ieu cara masih kénéh bisa ditarima tapi dina taun 2013 cara ieu téh [[mw:Special:MyLanguage/VisualEditor/Portal/Why|ngabalukarkeun para kontributor naringgalkeun Wikipédia]]. Ku ayana VisualÉditor, urang teu kudu diajar heula perkara markah wiki, nu dipiharep bisa ngaronjatkeun para pamaké méré kontribusina di Wikipédia.
 
== Ngeunaan Visual ÉditorVisualÉditor Wikipedia ==
VisualÉditor nya éta hiji cara "visual" dina ngédit Wikipedia, hiji sistem anyar dimana para pamaké Wikipédia bisa méré kontribusi tanpa kudu maké markah wiki. VisualÉditor geus aya minangka salasahiji pilihan diluncurkeunna "alpha" dina Wikipedia bahasa Inggris ti mimiti bulan Désémber 2012, [https://blog.wikimedia.org/2013/04/25/visualeditor-alpha-in-15-languages/ dina 16 basa lain] ti mimiti bulan April 2013, jeung [https://blog.wikimedia.org/2013/06/06/preparing-for-visualeditor-on-all-wikipedias/ ampir dina sakabéh basa] ti awal Juni.
Lamun Anjeun kairut pikeun ngagunakeun VisualÉditor ti wiki, aya [[mw:Special:MyLanguage/Help:VisualEditor/User guide|pituduh pikeun makéna]] sarta [[mw:Special:MyLanguage/VisualEditor/Portal/Keyboard shortcuts|daptar pintasan papan tombol nu umum]]. Lamun Anjeun kairut pikeun ngamekarkeun VisualÉditor, aya [[#Bagaimana cara membantu|sababaraha pancén nu bisa dipigawé ku Anjeun]]. Kiwari dina VisualÉditor aya kénéh sababaraha kutu anu teu bisa disingkahan sarta aya ogé sababaraha fitur nu masih kudu dimekarkeun. Lamun Anjeun manggihan sawatara bangbaluh, tong asa-asa [[mw:VisualEditor/Feedback|méré laporan dina kaca Umpan balik]].
 
==Kahéngkéran VisualÉditor==
Kiwari dina VisualÉditor aya kénéh sababaraha ''bug'' anu teu bisa disingkahan sarta aya ogé sababaraha fitur nu masih kudu dimekarkeun. Lamun Anjeun manggihan sawatara bangbaluh, tong asa-asa [[mw:VisualEditor/Feedback|méré laporan dina kaca Umpan balik]]. Kahéngkéran-kahéngkéran nu masih kénéh aya nya éta:
Sababaraha kahéngkéran nu masih kénéh aya dina VisualÉditor nya éta:
* Merlukeun waktu nu kawilang lila dina ngamuat hiji kaca nu panjang sarta hésé sangkan bisa dimuat kana VisualdÉitor. Kahareupna ieu pakakas lemes bakal leuwih téréh sarta bakal bisa ngamuat kaca nu leuwih panjang.
* Sababaraha unsur ''pemformatan rumit'' bakal ditémbongkeun sarta Anjeun bisa ngédit eusina. Tapi Anjeun moal bisa ngarobah strukturna atawa nambahan éntri anyar - sakumaha dina tabel jeung daftar wangenan.
*
*Ayana kawatesanan dukungan ''peramban''. VisualÉditor ngan bisa dipakÉ dina versi modéren Firefox, Chrome, jeung Safari. VisualÉditor
 
<!--
 
* '''Lama dalam memuat''' — Memerlukan waktu cukup lama bagi sebuah halaman yang panjang dan rumit untuk dapat dimuat ke dalam VisualEditor. Ke depannya peranti lunak ini akan menjadi lebih cepat dan memperbolehkan pemuatan halaman yang lebih panjang.
* '''Tampilan yang aneh''' — Saat ini kami berusaha membuat HTML yang kami hasilkan tampil seperti apa yang biasa Anda temukan. Penggayaan dan beberapa hal lain yang diterapkan di sini mungkin sedikit (atau bahkan sangat) terlihat aneh. Kami meluangkan lebih banyak waktu untuk hal ini, namun fokus ke depan kami adalah untuk memastikan bahwa VisualEditor tidak mengubah teks wiki menjadi yang tidak terduga.
* '''Penyuntingan yang tidak lengkap''' — Beberapa unsur pemformatan "rumit" akan ditampilkan dan dapat Anda sunting isinya, namun tidak dapat Anda ubah strukturnya maupun tambahkan entri barunya – seperti pada tabel dan daftar definsi. Penambahan fitur di area ini adalah salah satu prioritas kami.
* '''Keterbatasan dukungan peramban''' — Saat ini, kami hanya dapat membuat VisualEditor berfungsi di versi modern dari Firefox, Chrome dan Safari. VisualEditor tidak berfungsi pada versi yang sangat lama dari setiap peramban tersebut, bahkan tidak berfungsi di Opera, walaupun seorang sukarelawan sedang bekerja untuk dukungan di Opera. VisualEditor juga tidak berfungsi di Internet Explorer saat ini, tapi kami berharap memiliki dukungan untuk versi terakhir dari IE pada saat kami meluncurkan VisualEditor ke pemirsa yang lebih luas.
* '''Hanya untuk halaman Artikel dan Pengguna''' — VisualEditor hanya akan diaktifkan untuk ruang nama artikel dan pengguna (sehingga Anda bisa membuat perubahan di bak pasir pribadi). Seiring berjalannya waktu, kami akan mengembangkan sejenis alat penyuntingan yang dikhususkan untuk keperluan non-artikel.