Wikipedia:VisualÉditor: Béda antarrépisi

Konten dihapus Konten ditambahkan
Baris ka-12:
* Sababaraha unsur ''pemformatan rumit'' bakal ditémbongkeun sarta Anjeun bisa ngédit eusina. Tapi Anjeun moal bisa ngarobah strukturna atawa nambahan éntri anyar - sakumaha dina tabel jeung daftar wangenan.
*Ayana kawatesanan dukungan ''peramban''. VisualÉditor ngan bisa dipaké dina versi modéren Firefox, Chrome, jeung Safari. VisualÉditor moal bisa dipaké dina versi nu heubeul tina unggal ''peramban'' éta, kitu ogé dina Opera jeung Internet Explorer.
*VisualÉditor ngan diaktifkeun pikeun rohangan ngarankaca artikel jeung pamaké (ku lantaran éta Anjeun bisa nyieun parobahan dina bak pasir pribadi). Kahareupna bakal dimekarkeun hiji pakakas pangédit anu dihususkeun pikeun kaperluan non-artikel.
LantaranKu lantaran sababaraha kahéngkéran ieu jeung kutu nu teu bisa disingkahan, leuwih hadé lamun pamaké mencét "{{int:Visualeditor-savedialog-label-review}}Témbongkeun sawangan" saméméh nyimpen hiji kaca sarta [[mw:VisualEditor/Feedback|ngalaporkeun sagala bangbalunbangbaluh nu karandapan]].
 
<!--
 
* '''Tampilan yang aneh''' — Saat ini kami berusaha membuat HTML yang kami hasilkan tampil seperti apa yang biasa Anda temukan. Penggayaan dan beberapa hal lain yang diterapkan di sini mungkin sedikit (atau bahkan sangat) terlihat aneh. Kami meluangkan lebih banyak waktu untuk hal ini, namun fokus ke depan kami adalah untuk memastikan bahwa VisualEditor tidak mengubah teks wiki menjadi yang tidak terduga.
* '''Hanya untuk halaman Artikel dan Pengguna''' — VisualEditor hanya akan diaktifkan untuk ruang nama artikel dan pengguna (sehingga Anda bisa membuat perubahan di bak pasir pribadi). Seiring berjalannya waktu, kami akan mengembangkan sejenis alat penyuntingan yang dikhususkan untuk keperluan non-artikel.
 
 
Akibat keterbatasan ini, dan ''bug'' yang tidak dapat dihindari, kami menyarankan agar pengguna mengeklik "{{int:Visualeditor-savedialog-label-review}}" sebelum menyimpan halaman, dan [[mw:VisualEditor/Feedback|melaporkan segala masalah yang dihadapi]].
 
== Bagaimana cara membantu ==