Konten dihapus Konten ditambahkan
Uzi herang (obrolan | kontribusi)
Tidak ada ringkasan suntingan
Uzi herang (obrolan | kontribusi)
Tidak ada ringkasan suntingan
Baris ka-3:
Zürich kaasup kota anu kualitas hirupna pangalusna di dunya. Hal ieu ku sabab Zürich kaasup salasahiji kota anu biaya hirupna pangmahalna di dunya. Dina taun 2012 Economist Intelligence Unit ngalaporkeun Zürich kaasup kana 10 kota pangmahalna nu aya di dunya.<ref>{{Cite web|url=https://www.kompasiana.com/bart/zurich-adalah-kota-termahal-di-dunia_5529a81ef17e61e714d623c8|title=Zurich adalah kota termahal di dunia|last=Bart|first=Mohamad|website=Kompasiana|publisher=19 Mei 2013|accessdate=15 November 2017}}</ref> Kota Zürich di Swiss aya di posisi pangluhurna dina daftar éta, sedengkeun opat kota lainnya nyaéta Oslo, Paris, Frankfurt, jeung Jenewa. Dibandingkeun jeung Berlin, Paris, Hamburg, Amsterdam, jeung Bruessel, jumlah penduduk Zürich henteu pati loba, tapi Zürich miboga kaunikan ala mediteran. Max Frisch (1911-1991), arsiték kasohor kalahiran Zürich nyebutkeun yén Zürich téh kota kleintropolis atawa métropolis leutik.
 
== Pariwisata di Kota Zürich ==
Kota Zurich lebih bernuansa Jerman dengan gaya hidup yang tepat waktu dan 'detail' dalam melakukan sesuatu. Itu adalah antara karakter DNA Jerman yang diwarisi oleh warga Zurich. Bahasa Jerman adalah bahasa utama warga disini dengan dialek Swiss German. Warga Zurich memang berasal dari Jerman sebelum Eropa itu dipecah menjadi beberapa negara kecil. Warga Zurich mementingkan penampilan dengan busana yang 'up to date'. Tidak kira lelaki atau perempuan, setiap mereka akan selalu memperlihatkan cara berpakaian yang menarik. Ini yang membuat warga Zurich berbeda dengan yang lain.
Suasana kota Zürich leuwih siga di Jérman kalawan gaya hirup nu tepat waktu sarta detail dina ngalakukeun sagala hal. Basa Jérman mangrupa basa utama warga Zürich kalawan dialék Swiss German. Masarakat Zürich asalna ti Jérman saméméh Éropa dipisahkeun jadi sababaraha nagara leutik. Masarakat Zürich ogé leuwih mentingkeun penampilan kalawan pakéan anu 'up to date', boh lalaki boh awéwé.
 
Di luar negerinagri, kota iniieu sangatkasohor terkenalpisan karenaku bank-bank besarnyagedéna. SebagaiMinangka kota wisata, Zurichdi menawarkanZürich banyakloba hal. Gedunggedong-gedunggedong bersejarahsajarah, museum, gereja-gereja berarsitekturanu arsitékturna unik, tempat-tempat belanjabalanja nan eksklusiféksklusif, taman-taman kota, sertasarta kawasan perairan yanganu ditata dengankalawan apikhadé. TakUnggal poé kurang dualeuwih puluhaya lima juta turis hariananu mengunjungingadatangan ZurichZürich. setiap tahunnya.
 
Zürich disebut ogé kota sakabéh musim, maksudna kota ieu bisa didatangan iraha waé. Waktu usum semi, kafé-kafé di sisi jalan bakal ngalaluarkeun korsi ngondang para tamu pikeun menikmai hawa di usum semi. Mun usum panas, wisatawan lokal jeung mancanagara minuhan gang-gang leutik. Konser terbuka, paradeu jalanan, pasar malam jeung acara olahraga jadi raramé di kota. Usum gugur disebut sési budaya. Pintonan téater ngaramékeun eusi kota. Dina usum tiris, pagunungan di sabudeureun bakal ramé ku jalma-jalma nu resep kana olahraga dina usum tiis.
Kota di jantung Eropa ini sangat mudah dijangkau dari negara-negara sekitarnya baik dengan pesawat, bus, mobil, dan kereta api. Kami memilih pergi kesana dengan kereta api malam Swiss bernama City Night Line. Kereta malam ini mengangkut penumpang dari kota-kota besar di Eropa, seperti Amsterdam, Cologne, Hamburg, Berlin, Wina menuju Zurich. Penumpang bisa memilih mau membeli tiket tempat duduk ataupun di kabin berisi tempat tidur berbagai kelas. Tempat duduknya berada dalam gerbong khusus dengan kursi yang bisa distel hingga posisi berbaring. Cukup nyaman dan menyenangkan berada di dalamnya.
 
== Sarana Transportasi ==
'''Zurich''' adalah kota semua musim, menurut sebuah buku panduan wisata. Artinya, kota ini asyik dikunjungi kapan saja. Saat temperatur udara menghangat di musim semi, kafe-kafe di pinggir jalanan akan mulai menggelar kursi di luar. Mengundang para tamu menikmati segarnya udara musim semi. Di musim panas, gang-gang kecil Zurich akan dipenuhi wisatawan lokal maupun manca negara. Danau akan menjadi pemandian raksasa, dengan tempat berjemur di sekelilingnya. Konser terbuka, parade jalanan, pasar malam dan acara olah raga menjadi pusat keramaian kota.
Kota di jantung Éropa ieu gampang pisan lamun rék didatangan ti nagara-nagara sabudeureunana, bisa nék kapal udara, beus, mobil atawa karéta api. Ngrulingan kota ieu kalawan maké kandaraan umum mangrupa cara nu paling loba digunakeun ku wisatawan. Jaringan angkutan umum di sabudeureun kota ieu miboga sistem anu hadé pisan. Tikétna bisa dibeuli di mesin otomat anu aya di ampir unggal halteu. Salian ti ngeunaheun jeung aman, kandaraan umum saperti beus jeung trém datang unggal sababaraha menit sakali. Di bulan April nepi ka Séptémber kapal boat dipaké ogé minangka kandaraan umum.
 
Musim gugur adalah sesi budaya. Pertunjukan teater yang heboh dan parade mode musim gugur menyemarakkan isi kota. Di musim dingin, pegunungan di sekitar akan ramai dikunjungi pecinta olah raga musim dingin.
 
Berkeliling Zurich dengan kendaraan umum adalah cara yang paling banyak digunakan wisatawan. Jaringan angkutan umum di dalam dan di sekitar Zurich memiliki sistem yang sangat baik. Tiketnya dapat dibeli di mesin otomat yang terdapat di hampir setiap halte serta loket-loket tertentu di kota. Selain nyaman dan aman, kendaraan umum seperti bus dan tram datang setiap beberapa menit sekali. Para penumpang tak perlu khawatir bakal lama menunggu. Di bulan April hingga September kapal boat juga berfungsi sebagai kendaraan umum. Kendaraan air ini sangat bermanfaat karena selain danau, dua sungai yakni Limmat dan Sihl membelah kota Zurich. 
 
== Referensi ==