Numutkeun kana naon nu aya di id:Wikipedia:Lawakan_jelek_dan_omong_kosong_lainnya_yang_telah_dihapus jeung en:Wikipedia:Silly_Things, pék ti ayeuna kuring rék ngumpulkeun éditan-éditan nu sakirana ngabodor. Seyoru | ᮍᮛᮧᮘᮢᮧᮜ᮪ 13 Maret 2013 08.29 (UTC)

Ti Nokia séri 6000, 1 Maret 2013, 13:38 édit

aing hayang

Ti Wikipedia:Keur lumangsung/Maret 2013, 31 Maret 2013, 10:07 édit

Assalamualaikum Warahmatullahi Wabarakatuh. Selamat siang untuk semuanya. Bapak Kepala Sekolah yang saya hormati, Bapak dan Ibu Guru yang saya hormati, Para orang tua murid Kelas VI yang saya hormati, Teman-Teman yang saya cintai.

Pertama-tama, marilah kita panjatkan puji dan syukur ke hadirat Allah Swt. karena dengan rahmat dan hidayah-Nya kita diberi kesehatan untuk berkumpul bersama pada hari ini. Hari ini, kita berkumpul dalam rangka hari perpisahan sekaligus hari perayaan kelulusan siswa Kelas VI. Guru-Guru dan Teman-Teman, sungguh tidak terasa waktu berlalu begitu cepat. Sudah enam tahun kami belajar dan menimba ilmu di sekolah ini. Begitu banyak pelajaran dan pengetahuan yang kami dapatkan. Semuanya itu sangat berguna bagi kami.

Kini, akhirnya hari kelulusan itu tiba. Setelah enam tahun kami banyak belajar dari Bapak dan Ibu Guru, saya selaku perwakilan teman-teman Kelas VI mengucapkan terima kasih untuk guru-guru kami tercinta. Semua pelajaran dan nasihat yang kami dapatkan akan selalu kami ingat. Kami juga menyampaikan permintaan maaf atas semua kesalahan dan kenakalan yang pernah kami perbuat selama kami bersekolah di sini. Kenanglah kami semua sebagai siswa-siswi yang pernah Bapak dan Ibu ajar.

Tidak lupa kami sampaikan juga terima kasih kepada orangtua kami tercinta yang juga hadir pada kesempatan ini. Para orang tua yang selalu memberikan kasih sayang dan dorongannya kepada kami hingga kami dapat lulus dan merayakannya pada hari ini.

Untuk Teman-Teman, semua peristiwa yang kita alami di sekolah ini, senang, sedih, dan bahagia akan selalu mengingatkan kita pada sekolah tercinta ini. Setelah lulus, hendaknya kita selalu terdorong untuk tetap rajin belajar untuk mencapai cita-cita.

Akhir kata, saya sebagai perwakilan teman-teman Kelas VI ingin mengucapkan selamat tinggal pada sekolah kami tercinta. Kami akan selalu mengingat sekolah ini. Sekian dari saya. Terima kasih.

Wassalamualaikum Warahmatullahi Wabarakatuh.Tulisan kandel--27.112.67.50 31 Maret 2013 03.07 (UTC)

Ti Raka Widyarma, 6 April 2013, 12:35 édit

Anak betawi... ketinggalan jaman... katenye....

[[Kategori:Katenye]]

Ti Saratus Sajak Sunda, 7 April 2013, 16:20 édit

riyan love tia

Ti Wilujeng wengi, 16 Méi 2013, 21:30 édit

Hai Warga Facebook Malam Malam gini ada berita apa nih..

Ti Riyanto Wijaya, 5 Juli 2013, 08:15 édit

Riyanto Wijaya lahir di Purwakarta, 8 April 1996. Ti leuleutik karesepna ngadahar combro. Mun ulin jeung babaturanna manehna sok kajeun balik, da cenah sok rame teuing.

Riwayat Pendidikan

SDN Bina Karya - 2008
MTs Daarussalam Kasomalang, pindah ka SMPN 2 Tambakdahan - 2011
SMK Negeri 1 Subang jurusan RPL - Ayeuna.

Ti Latif Saéful Islam, 5 Juli 2013, 08:21 édit

Latif Saéful Islam dibabarkeun Subang, ping 9 Méi taun 1996. Nu ngageroan sok pirajeuneun nyebut, 'Tif!'. Tara ari nepi ka ngahaokan nyebut 'kasép' mah ka kuring téh, teuing kunaon teu ngarti. Urang leuweung kuring téh. Ah, enya. Rék nyebut urang kota da Ciseupan mah lain kota. Disebut perkampungan da kalér kidul kulon wétan leuweung geledegan. Bilih teu percanten mah dongkap baé ka lembur Ciseupan, RT 44/RW 11, Désa Cibuluh, Kacamatan Tanjungsiang, Subang. Ké urang ngaliwet sisi walungan, nya! Konték baé ka 0853 2023 9952. Sanés promosi yeuh punten. Héhéhé...

Babar di Subang. Dina poé kemis, ping 9 Méi taun 1996. Eta cenah aya anu panasaran, 'Ari sadidinten padamelan naon?' kawasna taya deui lintang ti nyiar élmu. Enya, da komo ari setatus pelajar mah. Kaleresan sakola téh di SMK Negeri 1 Subang, jurusan RPL (Rékayasa Perangkat lunak), angkatan taun ajaran 2011-2012.

Sok loba nu nyarita, cenah kuring mah pangaresep téh béda ti batur. Dina kalana batur mah gagalowan ngaromong basa alay, ari kuring cecelengkeungan ku basa Sunda. Ari batur resep hihitaran, kuring mah top kana kacapi. Batur resep lalajo band, ari kuring kalah sinuku tunggal nyakséni wayang golék. Ah, keun waé wé. Salahsahiji karesep kuring téh ngarang, komo ku basa Sunda mah. Enya, panglumpatan tina karesep, tungtungna kabita ningali batur ngarang, medal dina majalah. 'Ah, ari nyarita sapopoé basa Sunda mah maenya teu bisa ngarang sajudul-judul acan?' gerentes. Nya trét wé. Jadi tilu judul. Dikirim ka Manglé, ukur hiji nu katarima. Keun waé, sakitu gé geus ngarasa reueus ka diri sorangan. Enya, basa mimiti carpon ditarima ku Manglé téh bungahna moal bisa kagambarkeun ku carita sanajan sakumaha éndahna basa, moal kagambar ku impian sanajan éndahna lamunan. Pan ti harita pisan, beuki kahudang waé sumanget hayang jadi tukang ngarang siga batur téh.

Béhdieuna panggih jeung nu ngaranna fikmin. Sing sumpahna teu wawuh-wawuh acan ka nu ngaranna fikmin (harita mah). Mimiti maca fikmin karangan Kang Godi Suwarna anu judulna 'Titis Tulis'. Kuring tuluy mikir, 'Oh kieu Fikmin téh,' gerentes. Harita kénéh tuly trét nyieun fikmin. Diapungkeun kana Cakar Kuda, Alhamdulillah ngagimbung jempol, kuat heurinna. Hueheuheu. Béhdieuna, rada kabita fifikminan. Pangpangna nyieun fikmin anu ngagulang-gapér carita wayang. Dihaja, méngpar tina tetekon, ambéh ramé. Nyaan wéh ramé (ceuk uing mah, duka ceuk batur). Enya, sakitu tingkesan lalakon kuring téh. Pamugi (sugan jeung meureun) aya pulunganeunna.

Ti Video game, 26 Juli 2013, 19:26 édit

pokemon teh ker galelut meni rame pisan tah ker rarame kituteh aya pendatang anyar jol langsung nyerang kaduanana pokemonteh anu ker gelut bersambung

Ti William A. Havilan, 13 Agustus 2013, 15:07 édit

dia ganteng

Ti Babasan jeung paribasa, 29 Agustus 2013, 07:45 édit

Assalamualaikum Warahmatullahi Wabarakatuh.

Yang terhormat Bapak ... Yang terhormat Bapak Ketua RW ... Yang terhormat Bapak Ketua RT ... Dan hadirin sekalian yang kami muliakan!

Merdeka! Merdeka! Merdeka!

Marilah kita panjatkan puji syukur kehadirat Allah Subhanahu wa Ta’ala, karena atas limpahan rahmat dan hidayah-Nya, pada hari ini kita semua masih diberi kesempatan untuk ikut serta memeriahkan acara hari ulang tahun kemerdekaan Negara Republik Indonesia yang ke-65 dalam keadaan sehat wal-afiat.

Selanjutnya dengan memperingati hari ulang tahun kemerdekaan kita ini kami berharap, semoga kita lebih meningkatkan rasa cinta kita pada tanah air dan bangsa, lebih meningkatkan daya juang kita terhadap bangsa dan negara, lebih mempersatukan jiwa dan segenap raga kita untuk memperkokoh persatuan dan kesatuan bangsa.

Hadirin sekalian yang berbahagia, jika kita kenang perjuangan para pahlawan tahun 1945 maka terlintas jelas di benak kita bahwa semangat pertempuran yang bagaikan api yang tak kunjung padam itu begitu hebat menyatu pada jiwa para pahlawan pejuang 45 itu. Namun demikian tak kalah pentingnya dengan peran kita semua sekarang ini. Perjuangan belumlah selesai. Korban telah banyak berjatuhan maka marilah kita tingkatkan terus jiwa dan semangat 45, dengan mewujudkan jiwa pembangunan yang tangguh.

Kemakmuran berdasarkan keadilan dan Ketuhanan Yang Maha Esa belum kita capai. Untuk itu masih banyak yang harus kita perjuangkan. Kemerdekaan sebagai warisan para pahlawan kita ini hendaknya kita isi dengan jiwa pembangunan tanpa mengenal kepentingan pribadi terlebih dahulu.

Jiwa dan semangat 45 ialah jiwa dan semangat kebersamaan. Jiwa yang mendahulukan kepentingan bersama di atas kepentingan golongan. Untuk itu pula maka kita wajib menigkatkan rasa solidaritas berbangsa dan bernegara. Persatuan dan kesatuan nasional lebih di atas kepentingan kita secara pribadi dan golongan. Tumbuhkan terus semangat kebersamaan dalam memperjuangkan cita-cita kemerdekaan.

Insya Allah harapan bangsa Indonesia mencapai kehidupan yang adil dan makmur berdasarkan Pancasila dan Undang-Undang Dasar 1945 dengan ridla Allah Subhanahu wa Ta’ala tercapai dengan menumbuhkan semangat persatuan dan kesatuan nasional Indonesia. Amin, amin, yaa robbal ‘alamin.

Akhirul kata, selamat berjuang, selamat membangun bangsa dan negara kita tercinta ini.

Dirgahayu Indonesiaku! Merdeka! Wassalamualikum warahmatullahi wabarakaatuh Download Selengkapnya Contoh Naskah Pidato Hari Kemerdekaan

Ti Wacana tayuban, 9 Séptémber 2013, 16:50 édit

tayuban nyaeta apa hayoo................ dengapa diarani tayuban?.................. pada bae bli weru ........ aja nakon maning ya..............